środa, 4 lipca 2012

Rozdział 1 :D

Justinowi , Torii wpadła od razu w oko , dlatego zaproponował jej , żeby pojechała razem z nimi w trase. Dziewczyna bardzo się ucieszyła i od razu się zgodziła ...

                                                               ***Oczami Torii***
Od razy poszłam się pakować , miałam na to jedynie 15 min. Nadal nie wierzyłam , że to dzieje się naprawde. Kiedy się spakowałam od razy zbiegłam na doł o mało nie spadając ze schodów.

-Jestem już gotowa , możemy jechać- powiedziałam z entuzjazmem w głosie :D
-Okey to jedziemy - powiedział Justin nie mogąc oderwać ode mnie wzroku.
O co mu wgl chodzi on mnie przecież nie zna. Z moich rozmyślań wyrwał mnie brat który własnie zabierał ode mnie walizke. Już w ciszy wszyliśmy z domu. Przed nami ukazał sie wielki autobus z podobizną Justina.
                                                         ***Oczami Matta***
Kocham swoją siostre ale nie chce żeby z nami jechała. Nie mam pojęcia czemu , może myślałem że te 6 miesiecy spędze tylko z Justinem na męskich rozrywkach, imprezach itp. No ale przecież nie powiem Victori żęby z nami nie jechała bo ja jej tu nie chce. Z moich rozmyślań wyrwał mnie głos siostry.
-Matt, czy ty wiesz, że możesz mi wszytsko powiedzieć ?? Puki nie jest za późno- wiedziałem o co jej chodzi było to widać po jej oczach . Ale ja nie mogłem zranić uczuć mojej kochanej sioistrzyczki.
-Tak wiem , a czemu pytasz?? - nie znalazłem w głowie innej odpowiedzi na jje podstępne pytanie,
- A wiesz bo tak sobie wyśle że ty wcale nie chcesz żebym z wami jechała,
I co teraz , co mam jej odpowiedzieć. Matt uspokój się.
- Co to za bzdura oczywiście że chce żebyś z nami jechała- A moze jak ona z nami pojedzie będzie śmieszniej. I tak skończyła się nasza dyskusja na temat wyjazdu.
                                                  ***Oczami Torii***
Nie wierzyłam bratu , ale nie chciałam się z nim kłócić przy Justinie dlatego juz się nie odzywałm,
Po pewnym czasie wpadłam na pomysł. Poszłam siąść koło Justina i zapytałam
-Justin, tylko tak szczerze dlaczego zabrałeś mnie w trase??
-Wiesz Torii , to pytanie wcale nie jest takie proste- On coś kręci , widze to.
-Ej nie owijaj w bawełne tylko mów prawde.
Nie chciałem żebyś została sama przez te 6 miesięcy,
-Niech Ci będzie -walnęłam go w ramie, ale potem tego pożałaowałąm bo oboje sie na mnie rzucili i zaczeli mnie łaskotać. Po trzech godzinach szalonych wygłupów dojechaliśmy na miejsce. Kiedy wyszliśmy z autobusu , nie do końca wiedziałam gdzie jestem.
-Chłopaki mam taką sprawe , gdzie my właściwie jesteśmy??
 - Mała prosze Cię nie ośmieszaj się. -Odpowiedział mój brat , lubiłam jak tak mówi. To oznaczało ze nie ma mi za złe , że z nimi jade.
-Naprawde??- zapytałam z niedowierzanem-Na filmach jest ładniejszy...

No i jest I rozdział jak wam sie podoba ?? Bo mi szczerze BARDZO. 

Tu macie fajną piosenkę posłuchajcie sb:D
II rozdział= 5 komentarzy 
Jeśli będzie te 5 komentarzy jak widzicie powyżej postaram się dodać następny rozdział nawet w tym tygodniu.



8 komentarzy:

  1. Super opowiadanie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje opowiadanie także bardzo mi się podoba. :) Będę czytać wszystkie rozdziały jakie tylko dodasz. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , naprawde miło mi to czytać(słyszeć :P) :D

      Usuń
  3. Swietnie opowiadanie, bardzo zdolna z Ciebie dziewczyna:) Oby tak dalej:) zapraszam do mnie w wolnej chwili i zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czytać, jesteś świetna ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Się podoba :D

    JULIA

    PS - Daj znaka na moim blogu, jak coś napiszesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałaś szczerej oceny i pomocy. Fajny pomysł, nawet bardzo. Ale jeśli mogę ci pomóc, o to mnie prosiłaś. Nie jestem żadnym znawcą, ani nic, wiec możesz tego nie przyjmować. Po pierwsze za szybko rozwinęłaś scenę miłosną. Po drugie nie do końca zrozumiałam końcówkę. Po trzecie, jestem ciekawa co się stanie (:
    A PO 4 już kocham to opowiadanie bo jest o JUSTINIE <3
    PS; Jeśli chcesz, zebym poprawiała ci błędy, czy coś. Napisz: liliannaprince@o2.pl lub onedirection.polska@o2.pl
    Pozdrawiam @Lilianna Prince

    OdpowiedzUsuń
  7. "Na filmach jest ładniejszy..." :) Czytam dalej :) Rozdział mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń