wtorek, 3 lipca 2012

PROLOG

Victoria jest 17-letnią cichą i zamkniętą w sobie dziewczyną. Jest starsza od swojego brata Matta.Ich rodzice zmarli w tragicznym wypadku kilka lat temu , od tamtego czasu rodzeństwo jest nierozłączne.
 Aż do dnia kiedy Matt ma szanse wystąpienia razem z Justinem Bieberem w całej trasie koncertowej. Chłopak bez namysłu zgadza się na tą propozycje i zostawia Torii samą na 6 miesiecy. Dziewczyna zaiwedziona że brat nawet nie zaproponował jej żeby pojechałą razem z nim i słuchała jego występów. Naszedł dzień kiedy chłopak musi opuścić Londyn i wyjechać razem z Justinem. Dziewczyna wtsała wcześniej żeby pożegnać się z bratem. Victoria razem z bratem czekają na Justina. W ciszy panującej w ich wielkim domu pozostałym im po rodzicach , rozległ się dzwonek do drzwi , Torii nie ruszała się z miejsca wiec otworzyć poszedł Matt. Po chwili wrócił do salonu razem z Justinem, żeby przedstawić mu siostrę. Justinowi Torii od razu wpadła w oko dlatego zaproponował jej żeby pojechaął razem z nimi w trase. Dziewczyna bardzo sie ucieszyła i od razu się zgodziła.

I oto mój pierwszy prolog. Nigdy nie pisałam prologów wiec mam nadzieje że się Wam spodoba. Piszcie w komentarzach co byście poprawili co zmienili w moim stylu pisania. Za pare dni powinien pojawić sie PIERWSZY ROZDZIAŁ. 

Posłuchajcie sb tej piosenki , niech umili wam czytanie.

5 komentarzy:

  1. Całkiem spoko, jednak nie podoba mi się twój styl pisania. Powinnaś pisać w jednym czasie. A u cb pojawia się: "Dziewczyna wtsała wcześniej żeby pożegnać się z bratem. Victoria razem z bratem czekają na Justina." To trochę dziwnie brzmi. Co do ortografii nie mam zastrzeżeń. Temat też wydaje się ciekawy. Opuściłaś kilka przecinków, ale to jest mało istotne. To bd na tyle. Moja ocena: 4/5. Pozdrawiam. Biorę w ulubione. ; 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam swój błąd ale dopiero teraz jak przeczytałam twój komentarz. Nie wiem czemu tak napisałam , nigdy takie ,,wpadki " mi się nei zdażały. Ale może to dlatego że pisałąm ten prolog na szybko. Następne rozdziały bd na pewno lepiej doprawcowane.

      Usuń
    2. Spoko. Będę tu często zaglądać. ; )

      Usuń
  2. Sweet muszę tu częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń