czwartek, 3 stycznia 2013

Kochani....

Pisząc ten post nie sądziłam, że wszystko się tak potoczy. Przez pewne okoliczności które zaszły w moim zyciu nie czuje się na siłach żeby w najbliższym czasie napisać coś nowego. Jest to spowodowane ...hmm...jakby to Wam napisać kiepskim stanem mojej psychiki to jest chyba najlepsze stwierdzenie. Nie wiem czy nowy rozdział pojawi się za tydzień...dwa....czy wgl kiedyś się pojawi. Mam nadzieje że będziecie czekać, postaram się napisać to jak najszybciej się da. 
Wasza Robcia xx

6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak bardzo cię rozumiem.. Chyba wiesz, ze niedawno sama zdecydowałam się na napisanie podobnego posta. W niektórych sytuacjach mamy w głowie taki męlik, że nie potrafimy złożyć sensownego zdania. Ja już się podniosłam, bo on zniknął i z całego serca życzę ci tego samego ;*
    Trzymaj się i wiem, że będzie dobrze i do nas wrócisz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie dziękuje za te słowa. Nie wiem co dokładnie się u ciebie stało bo nie napisałaś tam szczegółów ale u mnie życie całkowicie się zmieniło i moje myślenie też. Ale mam nadzieje że szybko tu wrócę i znowu zacznę pisać ale jak na razie nie mam na to ochoty i żadnych chęci ...

      Usuń
  2. Cóż mam jedynie wielką nadzieje, że wszystko sobie w życiu poukładasz, ponieważ to jest naprawdę ważne. Sama ostatni czasy mam kiepsą, więc rozumiem Cie i możesz być spokojna, bd na cb czekała cierpliwie :)
    Mam nadzieje, że niedługo do nas wrócisz, a Twoje życie bd w jak najlepszym porządku :D ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,naprawde szkoda,bo czytam twojego bloga już z 3 dzień i się przyzwycziłam ^^
    Ale też rozumiem,sama niedawno miałam to samo. ;)
    Mam nadzieje,że szybko wrócisz xx.

    OdpowiedzUsuń
  4. No hej , hej. Obyś szybko wróciła C; A po zatym zostałaś nominowana do Liebster Award -->http://my-dreams-to-fulfill.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html ^_^

    OdpowiedzUsuń